Page Canyon X - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van Renée en Koos Versteeg - WaarBenJij.nu Page Canyon X - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van Renée en Koos Versteeg - WaarBenJij.nu

Page Canyon X

Door: Renée en Koos

Blijf op de hoogte en volg Renée en Koos

30 Maart 2016 | Verenigde Staten, Mesa Verde

Beste mensen,

Na een lekkere bak koffie bij MacD. en het vorige verslag te hebben verstuurd, hebben wij ons volgens afspraak gemeld bij Hummer's Adventures in Page. Onze gids Tyler verzocht ons in te stappen in een heuse HUMMER. Samen met 2 Duitse meiden begonnen we aan ons avontuur naar de geheime grotten van Page. We waren op Navajo land en we waren de enigen die daar onder Tyler's begeleiding mochten komen. Trouwens lekkere bak zo'n Hummer; wij willen er nu ook één! (Haha). Zand, rotsen; voor een Hummer een eitje.
Tyler nam alle tijd om ons te vertellen hoe de canyons zijn ontstaan en gaf ons tips bij het maken van foto's. De caves waren heel indrukwekkend. Overal waar je keek zag de prachtige combinaties van lijnen en kleuren. Daarnaast bleek Tyler een zeer onderhoudende verteller. Veel beroemdheden zijn ons voorgegaan. Aan het eind gaf hij ons nog een advies om bij Lone Rock Beach aan Lake Powell te gaan staan. Schot in de roos!
Fijne strandwandeling gemaakt en de volgende dag afgereisd naar Zion NP.

• 30 Maart 2016 - 17:38

Mirjam :

Hoi mam en koos.
    nemen jullie een mooie hummer mee? Past wel in de koffer toch.
    Veel plezier nog.
    Groet mirjam

• 30 Maart 2016 - 17:50

Tony En Carel :

Koos en Renee,
    Wat een schitterende reis maken jullie in dat gebied van de Navajo's.
    Geniet ervan; je komt er niet zo snel nog een keer.
    Groetjes,
    Tonyen Carel.

Verslag uit: Verenigde Staten, Mesa Verde

Renée en Koos

Wij zijn Renée en Koos Versteeg. Wij gaan een camper wegbrengen van Chicago, IL naar Denver, CO. We starten in Middlebury, IN en gaan naar het zuidwesten van Amerika en bezoeken vooral de National Parks. Via deze website willen we graag contact houden met familie en vrienden.

Actief sinds 06 Maart 2016