De laatste dagen . . . . . (van onze reis!) - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Renée en Koos Versteeg - WaarBenJij.nu De laatste dagen . . . . . (van onze reis!) - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Renée en Koos Versteeg - WaarBenJij.nu

De laatste dagen . . . . . (van onze reis!)

Door: Renée en Koos

Blijf op de hoogte en volg Renée en Koos

20 April 2016 | Verenigde Staten, Denver

We reizen door de Rocky Mountains. Het is koud en het sneeuwt. We zien leuke stadjes met chalets; net Zwitserland. Veel mensen skiën nog. We volgen de Colorado-rivier; schitterend zoals deze rivier door het landschap meandert. In de verte zien we Denver liggen; grote, drukke stad. Zoveel verkeer is weer nieuw voor ons. We gaan op zoek naar een camping en vinden deze nabij Barr Lake. Lijkt ons een mooie plek om onze reis af te sluiten; zo rustig aan een meer. Maar ..... wat schetst onze verbazing. De camping is omsloten door 3 snelwegen en om het kwartier dendert er een goederenterrein langs de camping. In de verte zien we om de twee minuten vliegtuigen landen en opstijgen. Even wennen! Wat een lawaai. Wij staan, zo blijkt op een trailerpark, waar mensen wonen, jarenlang in die herrie, die 24/7 doorgaat; ongelofelijk dat mensen daar moeten wonen. Dus, wij op zoek naar stilte: het meer. Dat vonden we op 10 minuten rijden. Is een State Park; een beschermd vogelgebied. Verrekijker mee, rugzak om en daar gaan we weer; nu als vogelaars. Tijdens onze wandeling werden we uitgenodigd om met een Ranger mee te gaan. Hij vertelde ons van alles over het prachtige park en nam ons mee naar een plek, waar twee Bald Eagles nestelen met - na later bleek - twee jongen. Wat een unieke kans om dat te zien.

De volgende dag inpakken en wegwezen: RV inleveren bij Road Bear. We hadden nog 40 miles van de 4000 kunnen rijden; a matter of planning. Ha, ha. Op naar het vliegveld en het opbouwen van een slaaptekort.

We hebben een onvergetelijke reis gemaakt langs schitterende parken; leuke contacten met mensen en veel miles gereden en gelopen. Met weemoed verlaten we Amerika. Bedankt voor jullie meereizen en leuke reacties op onze verslagen. Tot een volgende reis.......

• 20 April 2016 - 13:34

Ko En Martin (Witte Raaf):

Hi Renee en Koos, dat klinkt allemaal heel erg goed. Nou nog een goeie terugreis en dan zien we jullie weer, tot gauw, Ko & Martin

• 20 April 2016 - 17:29

Renske:

Leuk om jullie op je reis te volgen. Het lijkt in grote lijnen op de reis die ik ooit samen met Rein en een ander stel heb gemaakt. Ik had dan ook veel herkenning bij de foto's.
    Een hele goede reis naar huis.

hartelijke groeten,

Renske

• 20 April 2016 - 17:30

Marlène :

Ik heb genoten van jullie reisverslagen

• 23 April 2016 - 17:08

Tony En Carel :

Koos en Rene,
    Heel fijn te lezen dat jullie zulke prachtige dagen hebben gehad en bovendien dat alles goed is gegaan.
    Goede reis terug en wel thuis.
    Groetjes,
    Tony en Carel.