Zion & Bryce National Park - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Renée en Koos Versteeg - WaarBenJij.nu Zion & Bryce National Park - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Renée en Koos Versteeg - WaarBenJij.nu

Zion & Bryce National Park

Door: Renée en Koos

Blijf op de hoogte en volg Renée en Koos

05 April 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

We zijn even uit de lucht geweest, maar daar zijn we weer. We staan vaak - en vinden we ook het leukste - op Campgrounds van National Parks. Zijn heel eenvoudig en hebben zeker geen internet en douches: kan in de royale camper! In Zion hebben we geen mile gereden met de camper. Er rijden gratis shuttle bussen, die je overal brengen. Zo hebben we verschillende prachtige trails gelopen, o.a. Angels Landing, Coachman Trail, Riverside Walk en The Grotto! Prachtig weer, leuke sfeer op de camping, maar als de zon verdween moest het kacheltje aan. Zion is heel imposant. Aanrader, ook vanwege de shuttle. Een heerlijke tijd.

Toen was de beurt aan Bryce Canyon. Een dik pak sneeuw verwelkomde ons en een gure wind. Wel een lekker zonnetje, maar koud! We hebben gekozen voor een heel luxe camping met douches, waar alles was verwarmd: de muren, de vloer. Dat was na het eenvoudige werk zooooooo heeeeeeeeerlijk. Thanks to Ruby's Park. De volgende ochtend bleek de waterpomp bevroren te zijn, ondanks dat de kachel de hele nacht had geloeid. Oplossing: wagen in de zon zetten, dan komt alles goed. Het park was adembenemend mooi. Waar je ook keek, je zag de prachtigste uitzichten. Dit samen met de sneeuw leverde schitterende beelden op. We hebben - lekker warm ingepakt - van begin tot eind er van genoten.

Wat zo leuk is, dat onderweg mensen ons aanschieten en dan vragen "where you're from". Als we dan ons land noemen, dan zijn ze heel geïnteresseerd en volgt er vaak een leuk gesprek. Soms hebben ze zelfs NL-voorouders en dan is het alsof we hen moeten kennen.

Verslag uit: Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Renée en Koos

Wij zijn Renée en Koos Versteeg. Wij gaan een camper wegbrengen van Chicago, IL naar Denver, CO. We starten in Middlebury, IN en gaan naar het zuidwesten van Amerika en bezoeken vooral de National Parks. Via deze website willen we graag contact houden met familie en vrienden.

Actief sinds 06 Maart 2016